Arrivederci

Ciao bellos! (bellos?)

Jag beger mig till pizzalandet på torsdag, med skidorna före!

Därför med noga eftertanke, ger jag er här en utomordentligt härlig... ööh sak.

Ciao! Io sono una bella ragazza. Vado a sciare sulle Alpi. Dove si mangia il formaggio. Ci sará da divertirsi! Addio.

På återseende!



Yodelahoho.

en dvärg

I skolan läser vi en bok. Den heter dvärgen och handlar överraskande nog om en dvärg.
Det är en otroligt underlig bok. Och dvärgen är ännu underligare. 

Det här är förmodligen det bästa i boken hittils:
"Vilken befrielse är det inte för kropp och själ att få delta i ett krig. Man blir som en annan människa. Jag har aldrig befunnit mig så väl. Jag andas så lätt. Och jag rör mig så lätt. Det är som om min kropp vore utan tyngd. Jag har aldrig varit så lycklig förr i mitt liv. Ja jag känner att jag aldrig har varit lycklig förr. Imorgon alltså! Imorgon!"



Åh godeligud






Förstår ni bilderna? Det är en människa som har målat sina kläder så att han smälter in i bakgrunden!
Hur coolt på en skala 1-10? Sisådär 157!

Ett fantastiskt ögonblick

Igår hittade jag en hundralapp i min jacka.
Då blev jag lycklig.


Ove<3


köttbullar

Idag har jag gjort följande: 

- kokat köttbullar i min mikro.

- av misstag klippt av en lång bit av mitt hår.

- fått köttfärssås på min dator.

- stått och väntat i typ tusen år på en buss jag aldrig trodde skulle komma. men till slut kom den. och det var ju tur.


Mycket händelserik dag om jag får säga det själv...

chaaaa

CHA CHA BLOOOOGGEn!!!! idag är det alla hjärtans daaaaag och jag har varit i skolish och fåått typph tuuuuusenh rosor!!!! för alla älskar mig så himla mycket jag veeeeeet ;);):D:D:D:D <33333333333

eh nej. Jag skojade bara. That´s not us!

tre saker

Jag insåg just 3 saker:

1. jag har tydligen en blogg som jag ska skriva i.

2. man ska inte åka till nykvarn för en fest på natten och komma hem fyra och bli trött.

3. skolan dödar mig lite.


Skäms över mig själv

FAAASEN! Kom just på att jag glömde fira samernas nationaldag som var förra söndagen
:(((((((((((
fett synd.

en liten same och hans ren.

det går bra nu

Måste bara säga att jag beundrar uppdateringen på den här bloggen otroligt mycket. Shiiit vilken bra uppdatering!!!! Verkligen!!!!! Det är ju heeelt gal1 bra uppdatering!!!!!


RSS 2.0