AND LOOK!!! IT DOESN'T SCRATCH

lite överexalterad.

PARTYIN PARTYIN.

feeeeeeeeeeeezzt. that's how you do it. untz untz


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<123!!!1


tass tass mjau. oficiella videon till fuldans. släpptes i torsdags woop woop. love it.

ÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅ JAG MÅR SÅ BRAA JUST NUUU!
TROTS ATT JAG BORDE VARA HELT DEPRIMERAD OCH SÖNDERSTRESSAD MÅR JAG NÄSTAN TOPPEN. MYSER INOMBORDS LIZZZOMMM!!!!

ÄLSKA ALLT OCH ALLA! WIIIIEEE!!!!!!

det är ingen vanlig dag

Hallå där ute i lingonskogen!
Idag är ingen vanlig dag, för idag är det antons födelsedag!!!
Sara har alltså en liten skitbror som heter anton, säg grattis nu.


örat

JAG HAR ONT I ÖRAT OCKSÅ. HOPPAS DET INTE ÄR ÖRONINFLAMMATION!!! HOPPASHOPPASHOPPAS.

me and my drum

Nu dricker jag te. Eller stavas det té. har ingen aning. HUR STAVAS DET EGENTLIGEN?
Förresten är te (té) ett väldigt konstigt ord tycker jag. Eller snarare jobbigt. För det är samma som om man ska säga bokstaven T. När jag tänker efter är det nog inte så jobbigt. Nä det är det inte. Men så är det i alla fall.

Igår var det Valborg. Jag var sjuk.
Igår var det valborg och jag var sjuk.
Jag var sjuk. På valborg. PÅ VALBORG.
Det är precis lika kul att vara sjuk på valborg som att vara sjuk på julafton, sin födelsedag, nyår och andra festliga högtider.

Istället för att vara ute och göra det man borde göra på valborg satt jag hemma och drack te (té???) och läste från en  självmordsguide på nätet. Där beskrivs utförligt ca 40000 miljarder möjliga sätt att begå självmord på.

Nu ska jag måla naglarna. Sen ska jag dö i min säng.
Nu har jag ångrat mig. Jag ska inte måla naglarna. Men dö det ska jag.
 



RSS 2.0