hat

Insåg plötsligt hur mycket jag hatar Kungsholmens Gymnasium. Inte barnen som går i den utan bara själva skolan.  
Seriöst vad är problemet med den skolan? Jag förstår inte.

Det här hatar jag:
1. Den är oflexibel.
2. Den är konservativ.
3. Den är (typ) kommunistiskt.
4. Den är oflexibel.
5. Alla våra lektioner ligger på tiotusende våningen.
6. Jag har skåp på sämsta stället EVER.
7. Vi gör bara onödiga saker.
8. DESSUTOM är den....... OFLEXIBEL. 

Jag kan säkert kommer på tusen saker till. Om jag vill. Men det vill jag inte.
I alla fall. Jag fattar verkligen inte hur en skola kan vara så oflexibel. Förstår inte. Inte effektivt alls.
JAG FÅR ADHDSPASMRYCK OI<AGHÖIOEASGNBSÖDBKOGKZB.

Det finns i och för sig vissa positiva saker att nämna.
1. Janne.
2. Kakor i kafeterian som kostar 1kr och som är jättegoda.
3. Killergame som snart drar igång.
4. Det finns folk som har hissnyckel.
Ja... vad mycket jag kom på. Nu blev jag lite depri :((  

Nu ska jag äta en macka som plåster på såren så kanske jag lugnar ner mig.
Tjarå bloggen. Fortsätt simma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0