tjena bloggen

Idag har varit en ovanligt händelserik dag för att vara en måndag.

På lunchen hade jag och erik tabascotävling. Vi tävlade om vem som kunde äta mest tabasco utan att dricka.
Efter fem skedar hade mina läppar domnat av och halsen brann.   
I sjätte omgången hällde han upp tabascon i glas. Då gav jag upp och drack mjölk i stället.
Sen köpte vi glass.

Idag har jag dessutom typ ätit fyrtitusenmiljarder brownies. Typ. Fast nä. Men många.
Anna min vän hade bakat brownies för dom gör det till franskan. 
Jag fick smaka en. Den var god. 
På eftermiddagen när dom hade franskalektionen gick jag dit för jag ville ha mer brownie. Då sa deras lärare att jag fick det om jag gjorde franska läsförståelseprov, som dom skulle göra. Då gjorde jag det. Enligt deras lärare fick jag nästan G, fast jag aldrig i hela mitt liv har läst nån franska. Anna tror att hon sa så till mig för att vara snel och att jag egentligen fick ett stort IG. Jag tror att jag fick nästan G.
Jag fick två brownies och gick därifrån.
När Anna och jag skulle gå till tunnelbanan fick jag en till för det hade blivit över. 
Yääz. 
Tjarå

K på det här inlägget.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0