min nya idol

OMGOMGOMG. hon är nog helt seriöst min nya idol. jag totalt avgudar henne. hon är fullständigt otrolig. sanslös. sanslöst otrolig helt enkelt. ja det går inte att beskriva i ord.

HHAHAHAHAHA. åh jag klarar inte av mer. det här är för mycket. herre. gud.



Förresten, visste ni att hon är från Norge? Det visste inte jag. Men min lillebror sa det alldelles nyss när jag visade honom dessa otroligt underbara klipp. Vet inte vad jag ska säga angående det. Det hade såklart varit bättre om hon var från USA eller nåt, men samtidigt är jag glad att hon inte är från Sverige.

PS. jag ska helt seriöst gå med i hennes fanclub på facebook (som hon nämner i klippet). det är bara för riktiga fans och inte för hatare så ni får bara gå med om ni faktiskt är ett fan (som jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0